God Onsdag alla fina! <3

Kaffepaus på jobbet.. Med "Pomonakaffe" såklart! ;)
Och med några goda skivor nät melon..  Idag är det
en riktigt blöt dag här ute vid kusten :(   Skitsamma,
sitter ju ändå inomhus och är på rätt bra humör idag
faktiskt! ;) Har inte hänt så mycket den här veckan...
Först var det sol & bad.. annars bara jobb & träning.
Har haft lite hantverkare hemma med, så underbart
sen när övervånigen är klar och jag äntligen får min
alldeles egna fina "Walk-in-closet" <3 :) Händer lite
mer till helgen.. min kusin tar studenten, & min bror
som fyllt 25 ska firas och redan imorn får jag hem
min darling..

That´s it for now..

Kiss! <3

Kommentarer
Postat av: teddy

hello babe.

Nu så är man äntligen hemma. Känns underbart måste jag säga.

Vad skoj med en walk in closet. Vill också ha en sdåan. Påminner mig om den där ölreklamen som går på tv nu. Har du sett den btw?



kramis kramis

2009-06-03 @ 12:03:03
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: fine

vi var särbo ett tag så jag vet verkligen hur det känns! Jobbar han på annan ort din kille?

2009-06-03 @ 15:51:27
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback