Ladda batterierna..


 Ska faktiskt ta och krypa ner i sängen nu, siktar på att somna senast
halv elva så ska läsa ett tag. Läser just nu "En shopaholics bekännelser"
Gud vad jag stör mig på Becca i boken, vilka dumma köp hon gör! Hel-
knäpp ju! Men känner faktiskt igen mig i hennes beteende med :/ haha!
Men när man börjar kasta brev från banker osv. då har det ju verkligen
gått över styr.. Imorn ska jag och min lillasyster vara lediga :) och bara
sola & bada & ha det gutt här hemma.. Nice! God natt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Visst är det skönt att läsa innan man ska sova? Just nu läser jag svensk maffia, jag köpte den till min sambo men eftersom han inte läser den så tänkte jag att jag kunde passa på att bli lite klokare :O)

2009-06-24 @ 22:19:56
URL: http://annikaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback