Slow Blogging...

I know.. ;) Det är bara för att det varit så fint väder senaste
veckan och då vill man ju självklart vara ute och inte sitta
inne vid datorn.. Har solat och badat hela veckan och ser
nu ut som en pepparkaka! Fint med lite bränna till Thai-
land.. Hatar att vara vit på stranden.. Nu är det nio dagar
kvar tills vi drar så det är verkligen dags för mig att börja
tänka på packningen då jag även är "Slow" när det gäller
den biten ;) Annars så har jag verkligen varit duktig med
motionen då jag har varit ute minst 45 min innan frukost
hela veckan (blir vilodag & sovmorgon imorn). Så nu är jag
riktigt laddad över att snart få ge mig av..

Ha d bäst alla!


Kommentarer
Postat av: fine

åh NIO ynka dagar?? wow... när du kommer hem kommer folk tro att du har blivit thai hela du, så brun kommer du att vara!



Din LV väska?



Älskar er taklampa i sovrummet (om det är det i headern t.v) riktig balleriakjolsliknande =)

2009-06-27 @ 17:50:27
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback