Im back!

Så var man hemma in Sweden again..;) Tiden går så himla fort när man är
borta och speciellt när det bara är en vecka. Men det var riktigt skönt att
krypa ner i vår sköna säng igår efter att ha varit vakna i ett & ½ dygn..
Salalah var ungefär som vi hade väntat oss och det blev en lugn vecka
med sol & bad, goda middagar, bilutflykt, delfin & dromedar spaning m.m.

Ska lägga upp lite bilder senare..

Möttes av stora nyheter som hade betytt allt för oss om vi fått dem
för några veckor sedan
.. Nu vet vi inte alls?? Det man inte kan få
vill man ha, men när man väl fått det är det kanske inte längre det
man vill ha?? Blir en helg med mycket tankar..

Trevlig helg alla fina! <3


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Välkommen hem, och lycka till med beslutet :)

2009-11-14 @ 22:29:28
URL: http://cassandra87.blogg.se/
Postat av: Teddy

Hejsan goding och välkommen hem igen.

Verkar som att ni haft det bra där i värmen men förstår att det är skönt att sova i egna sängen igen.

Jag läste om erat beslut och förstår att det varit mycket tankar kring det hela. Du får gärna skriva på fb om erat beslut och varför det blev som det blev om du vill. Jag lyssnar vet du- eller ja- jag läser;)

Skolan är sååååå trög förvtillfället att jag bara vill kräkas på allt och bara ge upp. Nu ska jag dock försöka sova.

Godnattkramar

2009-11-17 @ 21:46:31
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback