Nu längtar även jag efter höst<3..

Har haft en BRA helg med diverse höjdpunkter
såsom kvalitetstid med min fina pojkvän, ännu
en vild kräftskiva med karaoke och annat kul;).
En tripp till ett ställe på landet, där jag blev biten
av en liten pomerainian på två sätt.. ;) En gång i
handen :/ och en gång i hjärtat! :) Vill ha en! :)

Vi var oxå och gick med hundarna i skogen samt
i Stensjö by, fint! Såg lite röd-orangea löv så nu
är väl hösten här.. Skönt med sval och frisk luft.
Och jag är ivrig att få använda mina inköpta höst
-kläder och stövlar.. ;)

Många beslut som ska fattas i vårat liv just nu..
Vet varken ut eller in???? Men det löser sig nog..

Ha en fin måndag alla! <3

Kommentarer
Postat av: fine

låter ju som den perfekta helgen! =)

2009-09-14 @ 13:02:23
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: fine

tack! det är verkligen jätteroligt. Hur ser din helg ut jobbmässigt?

2009-09-15 @ 06:17:54
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback