Vilket underbart väder vi har <3

September har ju börjat hur bra som helst! :)
Igår var Emilia här och vi kollade på SATC -
filmen som ju är hur bra som helst! Love it!!
Jobbigt bara att vänta ända till maj på del 2..
Idag ska det pysslas lite här hemma.. Får två
underbara gäster till helgen så gästrummet
ska fixas till plus att jag håller på att slipa ett
sideboard med tassar som kommer bli super
-fint när jag målat det vitt & målat detaljerna i
silver..<3 Annars så är min överfulla garderob 
ett ständigt projekt.. :/

Grubblar så att jag håller på att bli galen på
en sak.. ;) Ibland är det väldigt svårt att best
-ämma sig.. Och man funderar på om det är
en bra idé? Skulle det funka? Skulle vi ångra
oss? Orkar vi? Vi är sju som vet om detta..
3 säger ja, 3 säger kanske och en säger NEJ..
What to do??? Satsa??

Dagens Ros: Till underbara Teddy <3 den bästa blogg
- kompisen man kan ha! Tack för alla fina ord, du får
 mig alltid på BRA humör!

Dagens Ris: Till alla negativa gnäll-apor..


Kommentarer
Postat av: teddy

Ohhhh say its me say its me say its me :) Om det vore så så har jag helt missat detta ju. Jag har varit världens sämsta bloggerska men så kan det ju vara ibland!!!!

Om det var till mig så tusen kramar till söta Sophie :) kram kram.



Ja du vännen man undrar ibland om THIS IS IT liksom.... är det allt?

Men så kommer jag att tänka på att många skulle kunna offra allt och lite till för att få ha det så bra som vi har det.

Då är man tacksam så att det ryker om en.



trevlig fredag vännen.

kramis

2009-09-11 @ 22:44:00
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback