Went for a walk..



Håller just nu på att kicka igång mig själv genom att varva promenader
med Yoga.. Är ju typ det enda jag kan göra eftersom att min kropp be-
höver all vila den kan få.. Fick en del provsvar idag & Borrelian är som
jag redan visste inte borta.. Så irriterar mig en aning på att de letar efter
ytterligare saker istället för att ge mig den starkare medicinen som jag
verkligen behöver och vill ha snarast då jag åker bort om 10 veckor och
inte är det minsta frisk...........

Fick reda på idag att jag inte tål mjölkprodukter... Fast slutade typ med
mjölk när jag var sju år gammal redan men det kan ju vara bra att veta..:)
Kommer nog att må mkt bättre när jag utesluter dem helt och hållet..
Stackars mage som jag plågat.....











*Söta Selma..;)







*Ser ni dom...?



*Så vackert & friskt ute nu...

Kommentarer
Postat av: Mamma till William

Godmorgon sötnosen.

Jag har med en känslig mage..ja kan dricka lita mjölk produkter men blir det för mycket får ja jätte ont..min son är helt känslig mot det men får hoppas att ha växer från det.

Finns skummjölk i allt eller nästan.

Ja när man har bilder så delar med gärna med sig av sina rese bilder är det blir kallar väder här hemma.Ska ni resa igen dit eller? Ha en skön dag.kram kram

2010-09-23 @ 09:26:47
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lina

Det var goda nyheter!

Vad kul det kommer att bli!!!!!!!!!!

Jag vet någon som kommer att gilla

detta extra mycket så ta med pepparspray.......

;-))))

2010-09-23 @ 13:14:59
Postat av: Alessandra

Fint!

Vad har du för kamera<+

2010-09-23 @ 21:25:15
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback