Juhuuuu! Italienaren köpte allt!! Lucky me!! :)



Idag känner jag en sådan LÄTTNAD!!:)

Italienaren "Max", som varit och tittat på mina prylar tidigare
men sedan inte hört av sig som han sagt.. ringde igår och ville
träffas... ;)

Han kom och tittade & härjade runt & pratatde jättefort!
Man och jag stod som två frågetecken då vi inte förstod
mycket av vad han sa.. haha..:)

Men hård businesswoman som jag är;) så har jag nu fått
igen pengarna som jag tidigare spenderat!! För han köpte
inte bara kylen och frysen utan även bamboo baren och
resten med!! Så nu känns allt så himla BRA!! :)



*Så hejdå min fina mega kyl...;)

*Och min söta bamboo bar...;)



Nu kan jag stryka detta från listan.. och det var det som oroade mig mest!
SÅ SKÖNT!!:)

Det är saker som:

Vår sista tid här - what to do?

Planera/fixa inför flytt av alla våra saker till fastlandet.

Sälja vissa saker som bara är ivägen (typ stor kyl & frys).

Boka eller ändra hemresa?

Säga "hejdå" till alla vänner :(

Tänka på vad Man behöver ha med sig till Sverige?
(saker som han inte kan hitta där etc.)

Vår boende situation i Sverige...?

Vår framtid...(det är dock bara spännande att tänka på;)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

hur blir det med cafet? har du stängt det? spännande med sverigeresan! hoppas vi ses i osket :) kram

2012-04-12 @ 21:58:44
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback