Kommer att sakna mitt hem...


Men nu är det som det är.. och huset ska säljas snarast!
Men har verkligen trivts i detta hus och det kommer inte
att bli lätt att skiljas ifrån det och det känns sådär att
flytta in i en liten lägenhet..:/ För man blir så bortskämd
när man bor i hus!;) Det jag kommer att sakna mest är
nog ytan, den öppna planlösningen samt altanen, att
kunna sitta ute och äta osv. Fast är faktiskt glad för
att jag hittat en lägenhet som jag tycker väldigt
mycket om!! En jäkla tur det!;)













*Man kollar tv.. han tycker det är för kallt ute!;) Håller med! Vill ha
  sommar nu!



Kommentarer
Postat av: Cassandra

sv: ja men jag tror det fortfarande går att åka till grekland, verkar som det nästan kan bli billigare dock kanske det är en vemodig stämmning. fast tror det är bättre på öarna dom har turismen som livar upp dem lite på sommaren.



Hoppas försäljningen går bra alltid tråkigt tur du hittat en bra lägenhet. ska man också vara i sverige tills i november eller åker han till thailand innan dig? kram

2012-06-02 @ 15:50:48
URL: http://cassandra87.blogg.se/
Postat av: Hej

Har din kille träffat på nån Thai i Sverige än?

2012-06-02 @ 20:20:46
Postat av: Sophie

Nej, han har inte stött på någon annan thai ännu..

2012-06-04 @ 09:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback