Toast Skagen+Champagne Lammrack,Potatisgratäng+Rödvin...

 
Det var vad vi åt hemma hos Pappa igår! Det var en riktigt god middag
, råkade dock bli lite för mycket utav det goda.. Så idag har jag vart
lite smått bakis för första gången sen evigheter!:) Vår dag har gått åt
att rensa och packa ner saker och Man har hjälpt Patrik att flytta kart-
onger och diverse prylar till hans nya hem. Så mycket som man hittar
när man rensar!;) och så mycket minnen som gör sig påminda.. man
blir allt lite sentimental och jag får seperationsångest över att snart
behöva skiljas från mitt fina hem!:( Men snart är det dags och det är
bara att gilla läget! Njuter iaf av att kasta saker som ligger & skräpar
som man egentligen inte behöver! Skön känsla!;)
 
Och jag vet att det är rätt som sker ska ju ändå snart till Thailand!
Och det kommer att bli mycket stålar över när man inte betalar
på ett hus på andra sidan jorden..;)
 
Nu ska jag dricka en kopp te och ta det lite lungt!;)
Grabbsen är på fisketur!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback