Cirkus <3


* Vackra hästar hade dom.. <3

Igår varvade mamma och jag ner genom att gå på Cirkus! Hon hade fått
några fribiljetter för att dom fick sätta upp en plansch på hennes affär. Så
det var vad jag gjorde igårkväll.. :) Men det var faktiskt rätt kul och bra med
att dom skippat djur som elefanter, lejon osv.. Nu var det ist. mest katter &
hundar som det trixades med :) Lite sockervadd på det och jag trivdes som
fisken i vattnet.. haha..

Idag så är det väldigt fint väder här hemma! Så jag längtar tills jag och Kevin
får åka hem.. Därför ska jag nog sätta fart med jobbandet här nu.. :/ Men har
inget speciellt för mig ikväll vad jag vet.. första kvällen den här veckan! Nice!
Så kanske att jag kan sätta mig ner och lägga ut lite bilder..

Later <3

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åå vad mysigt med cirkus!! det var längesen jag var på det, kanske får gå sen när bebis har kommit och gillar sånt =)



kram

2009-08-06 @ 10:03:49
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Cassandra

Låter mysigt, var evigheter sen man var på cirkus, får nog bli ett cirkusbesök nästa gång dom är i stan kanske =)



Ha en fin dag.Kram kram

2009-08-06 @ 11:18:29
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback