Im back <3

Hallå där på er alla FINA!! <3
Som ni vet så har ju jag spenderat tre veckor på resande fot
och sen oxå hunnit med att vara hemma en vecka.. Kom hem
förra tisdagen då Palle hämtade mig nere i Kalmar.. Var helt
färdig de första dagarna, led av extrem jetlag efter att ha flängt
runt.. Koh phangan>Samui>Bangkok>Kuala Lumpur>London>
och så slutligen en natt i Göteborg hos Karin! Blev utbränd efter
all shopping! ;) Life is hard :D..  I fredags gick jag ut och gjorde
misstaget att beställa in en flaska Champagne (behövde den
flaskan efter att någon berättat något väldigt konstigt för mig??)
så sen mådde jag inte så bra resten av helgen :/ Idag har jag
börjat jobba igen.. rätt skönt faktiskt, så man får vila upp sig lite ;)

* Synd bara när allt annat är så BRA nu så har Kevin tyvärr blivit
  dålig :( Ska till vetrinären imorgon och är riktigt orolig.. Vi får se!?

Annars så är det skönt att vara hemma.. I <3 my house!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: teddy

men välkommen hem snygging. Kommer det bilder på bloggen hos dig eller? Jag har helt ärligt inte varit inloggad på nätet så mycket och missat helt din resedagbok. Kan man uppdatera sig på något sätt och vis eller?

Jag kommer att uppdatera från Varna iaf.

stor kramis från mig

2009-08-03 @ 20:50:28
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Kul att du är tillbaka =) Hoppas semestern var kanon!

Kram C

2009-08-03 @ 22:37:11
URL: http://cassandra87.blogg.se/
Postat av: filippa

nu har jag en frågestund på min blogg, fråga exakt vad du vill!

2009-08-04 @ 21:29:28
URL: http://theblondiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback