Jag har inte haft en lugn dag på 6 veckor...

Det är ett hektiskt liv man lever.. nä men seriöst jag menar
att jag inte har haft en såndär dag som man bara inte har
något att göra.. inget ärende, ingen lunchdate eller någon
att åka till eller nåt att fixa.. Tid till att bara vara och pilla sig
i naveln (varför man nu säger så? för det är väl ingen som
gör? :)  Men ni fattar vad jag menar.. utan det har har verk-
ligen varit fullt ös!! :/  Vadå tänker ni.. Din tre-veckors sem-
ester i Thailand då?? Alltså de som känner mig vet att jag
inte är en sån som bara ligger & slappar utan det händer
grejer hela tiden.. Plus att jag alltid får axla reseledarrollen
och vara nån slags lekledare.. Vi hade ju typ 2 hela veckor
på plats på favoritstället.. 1 vecka av dom var jag tyvärr sjuk
(min skumma tropiska sjukdom som jag drog på mig på
PNG i vintras spökar??) men icke att jag låg & vilade mig..
Utan vi var ute och for runt på vespa från morgon till kväll
ändå jag bet ihop.. Sen var det ju oxå en del vänner som
man inte träffat på nåt år så det gick resten av tiden till...
Att umgås med dessa fina, underbara människor som
jag tycker så otroligt mycket om!! Och roligt det hade vi!!
Det är verkligen något speciellt med thai- folket,  ;) dom
jobbar som ingen annan från typ sex, sju på morgonen
till tio på kvällen men ändå vill dom ha roligt och nästan
alltid är dom superglada, skrattar, skojar och ler!

Ska ta och lägga upp lite bilder från resan när tid finns..

Igår var en jobbig dag för mig, då jag trodde att Kevin
kanske skulle behövas tas bort.. Han har vid några
tillfällen haft blod i urinen men nu i helgen så kom
det rent blod.. Så jag trodde att det var början till slutet..
Men igår var vi hos vetrinären i några timmar.. röntgade
, tog prover, kollade prostatan(stackars hund), vägde osv.
Och grejen är att det visade inga konstigheter alls!! :) :)
Utan de tyckte att Kevin verkar väldigt pigg och fräsch för
sin ålder och värdena var fina med!! så det är en extrem
lättnad!! Men jag vågar inte riktigt andas ut ännu utan
väntar på resultatet av odlingen som dom gjort på hans
urin/blod.. som jag ska bli uppringd om i morgon.. Vi
får verkligen hoppas att dom inte hittar något där nu!?
Annars så trodde dom på att det är en lite svårare urin
-vägsinfektion eller något invändigt sår eller så enkelt
som att han kan ha fått en smäll.. Men antibiotika fick
han så det ska han äta i tio dagar nu.. och jag hoppas
att det gör tricket!!

My time is running out so see you later sweethearts <3

Kommentarer
Postat av: teddy

Ush men älskade du - jag förstår dig på alla sätt och vis med oron för eran älskade vovve.

Vilken lättnad det är att läsa att det inte har visat sig vara något . Hoppas han piggnar på sig ordentligt så att ni får fortsätta njuta av honom.

Jag skickar en massa kramar till dig och kevin och ser fram emot bilderna.

kram kram

2009-08-06 @ 08:29:22
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback