Nytt Pass!


* Mitt pass är fullt så jag måste ha ett nytt
   fort så att jag kan boka vinterns resa.. ;)


Tog idag äntligen tag i att gå till Polisen för att
fixa mitt nya pass.. Då säger hon i kassan att
eftersom att mitt pass är fullt så ska jag få ett
fripass.. Jag bara OK, vad snällt! Tänkte typ
att äntligen lönar sig allt mitt resande..=) Sen
meddelar hon mig att det som krävs är att dom
får behålla mitt gamla pass! :/ Som om.. ;)
Då vill jag inte ha något fripass sa jag och betalade
gladeligen 400 kr för att få behålla mitt gamla pass,
fullt av minnen..

Så nu väntar jag ivrigt på att få mitt nya pass
så att jag sen kan boka ny resa<3


Kommentarer
Postat av: Cassandra

skumt vad ska dom ha ditt gamla pass till?? hoppas eran vinterresa blir kanon =)

2009-12-01 @ 20:30:56
URL: http://cassandra87.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Va härligt att du reser så mycket!

Vart ska du här näst?

Behöver oxå göra nytt pass, hur lång tid tar det innan man får det?

God natt och sov gott!

2009-12-01 @ 23:03:49
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback