Feeling hot hot.. :/

Det är SÅ himla varmt här i huset så att jag, Kevin & våran lilla
nya vän kaninen håller på att storkna.. har 26, 27 grader inne
här nu :/ fast alla fönster är öppna! Hoppas nästan på lite regn
, får man göra det? :) Nä men då skulle det bli lite svalare här
inne plus att då slipper man vattna så mycket.. När jag ändå
gnäller lite så kan jag nämna att Kevin smet ut för en timme
sen!  :(  Trodde typ att jag skulle DÖ i värmen för sist när han
stack så fick vi jaga honom i tre kvart men det var nog tur den
här gången att det var såhär varmt för han sprang bara in till
grannen som hade fest (pinsamt) och sen direkt ut på cykel
-banan här ute och då satte jag mig ner och sa   - SNÄLLA
Kevin matte orkar inte jaga dig ikväll, kom så går vi hem till
kaninen istället.. Och då bara tittade han på mig & kom fram
till mig!? Gud så bra! Han var bara på rymmen i tre minuter!

Annars så har det mest varit sol & bad i några dagar och lite
förberedelser inför resan.. Har tagit fram min väska nu och
vädrat den men än så länge är den tom. Lider ju av en slags
disorder som gör att jag måste packa i sista sekunden.. :)
Men ska nog lägga ner lite grejer imorn som jag har tvättat
idag. Nu måste jag gå ut med Kevin..

Så Sov Gott Raringar! <3

Kommentarer
Postat av: fine

åh.. duktig vovve! förstod att du inte alls ville leka/jaga =)

Får inte du svårt för att sova när det är så varmt? Jag blir liksom inte trött....



Har en miljon tvättar på g. suck, i denna redan tryckande värme. Pust!

2009-07-02 @ 07:43:50
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: teddy

Hihih ja jag brukar också packa i sista stund eftersom det inte känns på riktigt innan. Så allt blir i sista sekund.

Självklart kommer jag att följa dig. Kommer du att blogga något eller endast skriva på den andra sidan? Jag ska memorera den på datorn iaf.



Jag är flygrädd japp. Blivit det mer och mer på sista tiden. Tror nog att det handlar om att jag är en sådan kontrollfreak att det är svårt att lita på den där piloterna...

Hur många stopp kommer ni att ha?



Hoppas allt är fint i sommarvärmen.

kram tjejen

2009-07-02 @ 09:57:38
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback