Årets första dopp! :)

Dagen började med sol & bad.. Badet skedde i pool och var
extremt uppiggande! ;) Nice! Två dopp blev det, så skönt att
bara kunna gå ut och hoppa i!

Sen åkte mamma, pappa, Emilia, Palle & jag till Östra Skälö
där vi avnjöt en god trerätters middag på en uteservering
vid havet. En riktigt bra dag med andra ord!

När vi kom hem var Palle tvungen att åka direkt för mina för-
äldrar och han skulle kolla in en båt.. som dom sen köpte!!
Så nu har vi en stor fin båt att dra runt med i sommar och d
är ju inte helt fel.. bra att det gick att övernatta i den med..

Nu är Palle på väg till jobbet och jag saknar honom redan!
Tur att jag har min lilla sötnos Kevin.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback