Desperate and Brothers & Sisters tonight! <3

Himlans niceigt ju :).. Har varit ute och powerwalkat/sprungit, kör intervaller.
Men ikväll fick Kevin vara hemma... han behöver vila! Sen blev det soppa och
GI-knäcke.. låter kanske inte så kul men gör underverk med min kropp och
det betyder mest för mig. MÅSTE ner några kilo till innan vi drar till Thailand..
Ligger på 3 - nu, så hoppas på iaf 3 till! Kom för er som inte vet hem från en
riktigt slapp långsemester för en månad sen och har sen dess kämpat på
som en CRAZY girl.. vilket resulterade i att jag först gick upp 2 kilo! PANIK!
liksom men det är ju muskler och nu går det åt rätt håll, hellre muskler än
fett! men har nu 8 veckor på mig innan vi drar så då lär jag vara nöjd om
jag fortsätter på samma sätt som nu..

Tjyyys! ;)

Kommentarer
Postat av: malin

Heeej...Kul att du är tillbaka i bloggvärlden ;) Det hade jag missat. Hoppas ni hade det skoj i torsdags och att allt är bra annars? Och du...jag vet att du kommer vara skitsnygg när ni åker... puss

2009-05-05 @ 20:51:55
URL: http://contradiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback