Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..

Är detta ett positivt eller ett negativt uttryck? Har funderat över det de få
gångerna som jag sett "Andra Avenyn" där det alltid står det här citatet i
slutet av programet.. Jag tycker att det är ett dumt citat! Jag menar, vem
vill ha bekymmer?? Och inte blir man väl lugn och kan glömma dem
genom att veta att det kommer nya? :)

Desperate var riktigt bra idag! Susan är rolig & vad tusan höll den där Orson på med?

Brothers & Sisters var oxå bra idag som vanligt.. surt bara att jag redan sett de
 kommande avsnitten..

Godnatt!

Ps. **hoppas min nya cardigan kommer imorn!!**Ds.

Kommentarer
Postat av: mikaela

Både och, nej ingen vill ha bekymmer..!

Man ska nog inte gräva ner sig så mycket. Nya problem kommer hela tiden och skulle man inte glömma dessa bekymmer så skulle listan vara miltalslång...:/



Jag är sämst på att förklara mina tankar.. hoppas du fattar lite vad jag menar=P

2009-05-06 @ 00:48:27
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Känns som ett ganska deprimerande citat..



Sv: Ja det går bra har gått ner 9 kg sedan januari =)Trivs jätte bra med den dieten.

2009-05-06 @ 16:46:28
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback