Good Morning! <3

Sitter på jobbet som vanligt och det är
Måndag, blä för måndagar :/ Idag är det
precis som igår jättesoligt och fint ute..
Längtar tills eftermiddagen då jag kan
åka hem och kanske sola?? Lyckas ju
aldrig med det, kommer alltid nåt imellan ;)

Händer inte så mycket today, försöker vänja
mig vid min nya hårfärg som blev lite för ljust
tycker jag.. men det är nog bara lite ovant &
sen brukar det alltid se bättre ut efter några
tvättar...

Behöver åka till apoteket och köpa dagcreme
och nattcreme.. Sen blir det nog en tur till "Din
Trädgård" oxå för att köpa lite fler blommor &
kolla ut mig ett träd.. Vill ha ett Magnoliaträd på
framsidan nu när vi har gjort iordning..

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback