Hallå alla mina sunshines <3

Sitter på jobbet och väntar på att
kaffebryggaren ska göra sitt...
Behövs mycket kaffe idag för
jag håller på att räkna på
massa objekt så det är siffror
, siffror och ännu mera siffror...

Sitter oxå och dagdrömmer lite nu
om min kommande semester om
ca. 7 veckor ska bli så NICE! Sen
hoppas jag oxå att Lillsyrran & de
andra kom fram som dom skulle
, jobbig start på deras resa.. Idag
är det ju FREDAG min favorit dag!
Och Palle kommer hem till oss,
längtar efter honom.Dagen i övrigt
är rätt lugn, blir att jobba några tim
-mar till sen handla mat och laga
mat för att sen åka och titta på
när Palle spelar match(fotboll).
Är inte helt 100 på om jag ska göra
det ikväll eller inte? beros på vädret
, vill inte sitta och frysa bland myggen
men är det soligt så åker jag dit...

Hej så länge! <3

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohhhh jag hatar siffror. Förstår mig inte på dem men jag ville önska dig en fin start på helgen.

kramis kramis

2009-05-15 @ 15:47:04
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Karin

Klart du måste kolla på din egen zlatan när han ska spela match äkta soccerwife style:)

2009-05-15 @ 19:24:24
URL: http://www.awayofflife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback