Hemma från en blåsig dag i Jönköping...

Shit, vilka vindar! Låg träd på vägen på vissa ställen...
Sen fick jag stå och vänta i en halvtimme vid en järn-
vägsövergång då bomarna vägrade gå upp för att det
ramlat träd på spåret :/ Efter det fick jag köra om ca 15
långtradare.. inte så kul... :( hatar att köra om, men fick
lite bråttom.. :/

Nu har jag sett "Halv 8 hos mig", Illertanten är så rolig!
Så mycket fin mat i programmet...

Nu slappar jag och väntar på "Greys"

Första kvällen på en vecka som inte Palle kommer
hem... lite tomt sådär, mysigt när man får ha honom
hemma extra länge.. Men rätt skönt att vara själv med
, han snarkar sådant ibland.. :)

Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback