Home sweet home.. <3

Hallå på er alla glada! :)

Nu är jag hemma igen.. kom för en timme sen..
Vilken dag :) Var trött som få idag på morgonen, &
när jag hade kört typ 10 m så började en mysko lampa
att lysa i bilen.. Hm.. tänkte jag det är nog ingen fara och
lade i femman.. men sen ringde jag till Palle som sa att
jag nog inte kunde bromsa med bilen ordentligt och att
allt ihop kunde hänga sig kanske? :/ OK tänkte jag och
försökte köra på sen utan att bromsa :)

När jag sen väl kom till en bensinmack och skulle tanka så
råkade jag kanske få i fel bensin!? (Shhhh!)  Jäkla bönder
, vad har dom för system på mackarna?? men tur var väl det
för då slutade lampan att lysa iaf. Senare blev det att åka
till en mekaniker ute på vischan mitt ute i ingenstans.. och
eftersom att jag hade jobb att utföra & inte kunde vara kvar
där och vänta så fick jag låna en gammal marinblå Saab
9000 (från 80-talet) som var trimmad och gick som värsta
racerbilen haha.. Gissa om dom på jobbet tyckte det var
roligt när jag och Kevin kom åkandes i den? :) Blev en lång
och rolig dag! Har gått en mil idag så jag behöver inte ge
mig ut på slingan.. Nu vill jag bara ta det lungt!

Det är tur att man kan se det roliga i saker och ting!

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback