Hundjäkel! :/

Så var man hemma igen efter att ha varit på jobbet.
Samt jagat hunden som bestämde sig för att rymma
mitt ute i hamnen där det ligger massa glas & kör massa
stora lastbilar! :( Bad idea Kevin! Och mina nya vita skor
hade jag på mig när jag hoppade omkring och klättrade
bland Safts (stor fabrik) buskar & cykelställ... Men han
kom till mig tillslut som tur var..

Var en sväng på "Pomona" (mammas affär) också och
hälsade på Emilia och köpte 2 av de godaste kakorna
i hela världen som har citronsmak och är fyllda med
macadamia nötter, mums!

Nu ska jag städa och motionera och sen laga lite käk
lagom tills Palle♥ kommer hem!

Puss & hej!

Kommentarer
Postat av: mellen

Sv; hehe okej

2009-05-08 @ 15:17:02
URL: http://mellen.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback