Min Söndag...

                          



Upp 10.15, skönt med sovmorgon! Ut med Kevin i vanlig ordning och sen
frukost. Efter det gick vi återigen ut i trädgården för att fortsätta fixa iordning
och sätta fler plantor.. Vill att det ska bli grönt och fint i rabatterna. Käkade
 lite nudelwok till lunch sen tog vi tag i att köpa flygbiljetter till London, nice!
Efter det var vi uppe på vår halvfärdiga övervåning och funderade ut vart vi vill
 ha eluttag osv. börjar hända grejer där nu.. Åh vad jag längtar tills jag får min
alldeles egen "Walk-in-closet"!!! Sedan käkade vi våfflor och drack kaffe.. Sen
den tråkiga delen som gör att jag ogillar Söndagar :( Det var dags för Palle att
åka till jobbet.. Så det blev lite pussar & kramar och sen drog han.. :(   Så nu
sitter jag här i ett tomt hus igen..men jag har ju iaf min ständiga följeslagare
Kevin! tur är väl det :) Har precis tagit ett bad och ska nu gå och kolla om det
 finns något att se på tv:n.. Ja, det var den här Söndagen det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback