My darling left..

Palle åkte för en halvtimma sedan :(
Känns alltid lite tomt sådär när han
åkt men veckorna brukar gå rätt fort
och jag har ju faktiskt Kevin.. ;)

Idag har Palle fortsatt med tomten
och jag satt ute och solade ett tag
skönt! Till middag åt vi grekisk pytti-
panna med Calemares och tzatziki,
supergott.. Efterrätt fick bli honungs
-melon. Efter det gjorde vi slingor i
håret på mig.. hade dock köpt fel
paket så det var ingen hetta i utan
en applicerare som man skulle dra
slingor med?? Hoppas att det blir ok
ändå (ska blåsa till det nu).




Såg samtidigt på One Tree Hill och sen
Gossip Girl, nu ska jag strax ut med Kevin..

*They belong together..♥


Kommentarer
Postat av: **Wojtan**

Hej



Kikar tillbaka hos dig!

Cool header du har, massor av fina bilder!



Wojtan

2009-05-10 @ 22:15:27
URL: http://wojtansblogg.se/wp
Postat av: Cassandra

Håller med vad fasen gör hon med Nate?

2009-05-12 @ 16:29:23
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback