Sunday Bloody Sunday ;)

Söndag igen då!? tycker att helgerna bara skenar
förbi.. Uppesittarkväll med Eurovision igår då och
som jag skrev i mitt förra inlägg så tycker jag väl
att bidragen var sådär.. men man får ju alltid höja
lite på ögonbrynen & skratta när man ser showen.

Idag gick jag upp för bara en timme sen.. (Sov gott;)
Var ute med Kevin och gjorde frukost, sen väckte
jag Palle.. Vi ska strax åka in till stan för att ta ut lite
cash för vi ska på en växtmarknad (jag=trädgårds-
tönt) :).Var där förra året med & det är jättemysigt
på en lokal gård där det finns massa lamm, hästar
osv. Och sen kan man fika där med.. Så det är en
bra Söndagsaktivitet.. sen blir det stallet efter det.

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback