Taken by the police twice today :/

God Morgon, God förmiddag eller vad det är för just dig!
Idag har jag hunnit med mycket kan man säga ;) haha!
När jag skulle åka till jobbet vid åtta så höll dom på att
laga vägen här på ett ställe så jag fick vänta lite efter
det drog jag på lite halvt stressad sådär och direkt efter
en kurva går det ut en polis mitt i vägen och vinkar in mig..
Jag blir nervös och han ber mig att blåsa vilket är rätt
svårt när man är nervös så det tog några gånger innan
det blev rätt :) Sen hade jag ju glömt min plånbok med
så inget körkort i en bil som inta var min :) Men var en
en jättetrevlig (& snygg ;)) polis som sa att han valde
att lita på mig.. skönt det!

Men sen när jag kommer till kontoret så inser jag att
heller inte har datorn med mig.. Oh nooo! :/ så då är
det ju bara att köra hem igen för att hämta den och
då tänker jag när jag kommer till platsen där polisen
står att han känner nog igen mig!? så jag vinkar glatt
och försöker köra förbi.. men den gick inte.. utan blir
invinkad av samma kille igen..  Och då säger han..
-- det var snabbt jobbat!? jag bara öhh ja nu ska jag
hämta mitt körkort så jag kommer snart igen.. Han
bara då ses vi snart igen! Så den här gången åkte
jag inte tillbaka utan bestämde mig för att jobba
hemma idag haha.. Dom lär ju ha trott att jag var
nån tönt som gillade att bli tagen av polisen :)
Jag hatar det! Har blivit stoppad och fått blåsa typ
6-7 ggr nu på två år! Finns det ingen annan som
kan blåsa?? Palle har aldrig fått blåsa på tio år!?

Jag har verkligen flyt när jag är ute och cruisar ;)
Om två timmar ska jag skjutsa min lilla syrra &
tre kompisar till flyget, dom ska till Kreta.. Nice!

Later...

Kommentarer
Postat av: teddy

Ojjjj hahaha vilken roligt inlägg.

Tur att polisen var så trevlig och snygg då :)

man blir ju helt sjövild när man blir invinkad så där.

Hoppas du har skoj med jobbet hemma istället.

kramis

2009-05-14 @ 13:38:09
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback