The sun is shining <3

Idag är det jättefint väder! :) Och jag jobbar
bara halvdag. Så idag ska jag äntligen få lite
SOL! Det brukar inte gå så bra när jag ska sola
, haha! Men idag kan det nog inte gå fel!?

Det var en väldigt lååång helg men fint att få ha
Palle hemma och han sover hemma två nätter till!

I Lördags var ju då Kevin bortbjuden till sina gamla
ägare.. Guess what ;) dom hade kalas för honom :)
Med hattar och köttbullebuffé!? För att fira hans föd-
elsedag som är den 5 juni! haha

Medans han var där så var jag & P och käkade gott
ute vid havet! Sen hälsade vi på hos Linda & Björn 
&  barnen! Dom hade fått det jättefint i sitt nya hus!
Roligt var att Lotus frågade om Palle var min pappa
flera gånger.. :) Barn är så roliga, haha..

Igår hade vi Palles bror Kennet, hans fru Johanna
och lilla Emil på besök! Mycket trevligt var det och
det var oxå kul att få prata ikapp lite med Johanna! ;)

Nej, nu måste jag jobba klart här...

Ciao Bellas! <3

Kommentarer
Postat av: Jess

härligt att bara jobba halvdag när det är sol och allt ! :) Ska och sitta ute sen och äta jordgubbar! :D

2009-05-25 @ 13:09:36
URL: http://jessljungberg.blogg.se/
Postat av: Jess

nädu, jordgubbar är aldrig fel! :)

2009-05-25 @ 20:37:40
URL: http://jessljungberg.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Hej Sofie =)

En vanlig dag på LCHF kan se ut så här för mig.



Frukost innan jobbet: Smoothie eller filmjölk med russin och nötter



Kafferast på jobbet: Två kokta ägg m kaffe eller två finncrisp med ost. (Finncrisp får du äta med måtta:)



Lunch på jobbet: Stekt lax med wokade grönsaker och gräddfil



Middag runt sex: Omelett eller rester från gårdagens middag.



Kvällstugg framför tvn: Nötter eller ostskivor/skinkrullar med grönsaker.



Tänk på att alltid välja dom fetaste produkterna av allt och på innehållsförteckningarna får det inte vara mer kolhydrater än 5,5 g per 100 g. Mörk choklad och nötter får ätas med måtta.. =)

2009-05-26 @ 16:47:16
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback