thunder again..

Hemma från jobbet, käkat och promenixat med dogsen..
Nu åskar det jättemycket här (kanske inte borde ha datorn
på?) Hundarna blir crazy.. Selma vill mysa i soffan lite rädd
sådär men Kevin blir arg och bara springer runt och skäller
mot fönstrerna ;) Bra taktik, åskan slutar säkert av det :)..

Fick hem min efterlängtade bikini today som var mkt snyggare
än vad jag faktiskt hade trott.. NICE!

Känner mig lite rastlös idag när det åskar & regnar.. Sov rätt
bra inatt för första gången på en vecka så jag har en del extra
energi att göra av med idag.. Får väl städa huset.. Ska oxå ta
mig en titt i garderoben, 5 ½ v.  kvar tills vi drar till Kohpan =)
Borde nog börja packa snart så jag hinner.. haha.. ;)

Later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback