God Torsdag alla fina! <3


* Inatt fick jag äntligen sova gott!! Så idag lyser jag som en sol ;).

                 *Blev glad igår när P hade köpt 10 sånhär masker
                   till mig!! Älskar dom, himla lyxig känsla! Och man
                   luktar jordgubb i två dagar efteråt.. Amazing :)


Igår bakade jag och grejade för fullt igen, bra sätt att distrahera
tankarna.. Så nu finns det mycket gott hemma att fika med.. Bra
när man har massa folk som snickrar osv. Och idag får jag också
fint besök av Sven! ;) Vi ska promenera med hundarna, fika och
se på Little Britain.. Nu är kaffet slut & jag måste jobba..

Later <3
                   
               

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohhh så lyxigt att mannen din har varit och handlat ansiktsmask till dig :) = en bra man!!!!!

har en sådan som är gjord av choklad hemma som ja gska lyxa till med under helgen hade jag tänkt.



Resten av terminen är just 3 veckor kvar på MVC och därefter 2 veckor gyn :) magisterexamen efter det och sedan är man finito!!!!! Längtar så!!!!



vad gör du själv denna helg då?

kramis på dig

2009-10-22 @ 11:13:21
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: simone

SV: Vad hääärligt! helt underbart ju :)



Tycker alla sängkläder bör hålla i minst 5 år iallafall :P

2009-10-22 @ 12:11:45
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback