Sköööönt med Fredag <3

Har inte skrivit så mycket på den senaste tiden..

Men det är för att jag haft fullt upp med något
annat.. Och ibland är det lättare att säga det
med bilder..;)

Fredag idag! Skönt tycker jag då det varit mycket
siffror den här veckan.. Skönt att vila ögonen lite.

Palle kommer ju hem idag med!! Saknar honom..
Nu när det börjar bli kallt så är det mysigt att ha
nån som man kan kurra ihop sig med i soffan..

Funderar mycket över hur det ska bli för oss i
framtiden.. Är sugen på att boka en resa snart
med, saknar mina fina vänner i Thailand sam-
tidigt som jag alltid är redo för att uppleva nåt
nytt.. Ja vi får se vad som händer helt enkelt..

Ha en bra dag raringar! <3

Kommentarer
Postat av: teddy

Tack tack söntosen.

Sååå skönt med målet i hamn nu :)

Och visst ska det firas med skumpa snart :)

Är du ledig till helgen??

Party eller en lugn helg?

kram på dig

2009-10-09 @ 10:41:38
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Teddy

Hejsan vännen hur har du det denna vackra höstdag?

Här går det fint på mvc;) inte alls lika hektiskt sim förlossningen och jag trivs sim fan!!!

Hur har Kevin det?

Nemo mår alls tiders, han busar och har dig mest hela tiden;)

vill önska er en bra start på den nya veckan!!!

Kram kram kram

2009-10-12 @ 14:39:06
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback