Vinden biter i kinderna.. Brrr..


* Det är riktigt kyligt ute idag men det är SÅ vackert med höst! <3

Kom hem från jobbet för en halvtimma sen, då blev det en promenad
med Kevin.. Och shit vad kallt det var! Men det var skönt att komma
in efteråt och nu två koppar te senare så är man nästan på topp igen.

Helgen var inget vidare då jag hade extremt ont i kroppen.. det värsta
med kylan för mig. Prövade det mesta, hett bad, tigerbalsam, massage
.. you name it! Men inget hjälper :(. Men idag har det värsta släppt så
det är en lättnad! :)

Helgens höjdpunkt var att vi firade min fina lillasyster Emilia som fyller
20 år på Onsdag! Så det var god mat, tårta osv. Trevligt!

Nu ska jag laga lite käk.. So BYÉ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback