En perfekt helg pågår.. <3

Helgen smygstartade ju redan i torsdags med att Palle
kom hem vid elva på kvällen <3...

I fredags hade jag dock så ont i ryggen så jag var tvun-
gen att vila några timmar när jag kom hem från jobbet.
Så Palle fick göra det där superviktiga själv. Då jag var
som en full efter mina painkillers.. :/

Men jag lyckades rycka upp mig så pass att vi kunde gå
ut och äta med fina Karin♥ och Mattias på kvällen.. Karin
och jag käkade lamm och drack rött till det, gott! När vi
var klara med maten så kom Karins bröder, mamma &
hennes kompisar förbi och vi gick alla vidare tillsamm-
ans till en närliggande pub där det sedan var dans och
kareaoke :) haha! Inte för mig den här gången som tur
var..;) Men det verkade som att stans alla lustigkurrar
hade lyckats komma ut på samma kväll.. Gud, vad vi
skrattade!! :)

Palle och jag åkte hem lite tidigare, dels för hundens
skull & dels för att inte sabba morgondagen..

I går pysslade vi med huset..  Jag i trädgården och P
på övervåningen.. Sen kom Karin & Mattias & fikade.
Vi satt ute i det fina vädret och hade det trevligt.. På
kvällen åt vi lite gott och sen var vi hos mina föräldrar
& drack lite drinkar och tittade på "Little Britain" som
alltid är lika sjukt roligt..haha! ;)

Idag tog vi sovmorgon och åt sedan en rejäl frukost.
Nu är P och fixar med övervåningen igen och jag ska
brygga lite kaffe så vi kan ta en fika ute i solen..
Bäst att passa på..

Ikväll hoppas jag på tvkväll med syrran, för det är
SÅ mkt bra på tv ikväll.. OTH, Priviliged, Mamma
söker och favoriten "Mannen under trappan"..

Ha d bäst alla <3

 
* Här är vi på tjejfesten vi hade i Thailand.. :)


* När vi är som bäst, haha.. ;)


* Pub i London.. ;)


* Djungelparty på Koh Phangan, Thailand.. ;)


* Kamiakazze race på beachen.. ;)


* På Kreta förra året..


* Best friends 4-ever :)


Kommentarer
Postat av: teddy

Låter som att du haft en fin fin helg gummsan.

Gäller verkligen att passa på att att njuta av de fina dagarna nu på sensommaren för snart är det blåsigt och höstigt ute...

Fina bilder. Vill också dricka drinkar på stranden :)



Önskar dig en fin fin söndag tjejen.

kram på dig

2009-09-20 @ 13:21:24
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback