Hektisk vecka..

I Måndags var jag fortfarande lite seg efter helgen.

I Tisdags var jag i "Lönneberga" & jobbade.

I Onsdags bar det av till Näkna som ligger norr om Norrköping,
och sedan ner till Linköping där jag & Kevin övernattade på Sca
-ndic.. Han är så duktig på hotellet ;)

I Torsdags spenderade vi dagen vid Kolmården och sen körde
vi hemmåt och var hemma vid halv sex.. Lagom trött.

Idag har jag suttit på kontoret och räknat & sammanställt och
fört över alla siffror i mina dataprogram. Sen var jag och hand
-lade en massa käk..

Palle var hemma och vände (typ 3 min.), tråkigt när man väl
får hem honom att han måste sticka direkt.. Men är det fot-
bollsmatch så är det.. Och han har inte spelat på två veckor
så nu var det dags.. Själv ska jag ta & wooka lite grönsaker,
nudlar & kyckling.. Sen ikväll blir det Little Britain marathon!
Älskar den serien ;).

Ha d bäst! <3


Kommentarer
Postat av: Mia ❤

Åh, älskar Little Britain! :)

2009-09-12 @ 09:46:39
URL: http://www.improveme.se/makeover
Postat av: teddy

Ohhh men så glad jag blir sötaset Sophie :)

Är inne för att önska dig en fin start på den nya veckan. Hoppas den blir mindre stressande för dig.

Hur mår vovven btw?

kramis kramis

2009-09-14 @ 09:18:11
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback