Strålande solsken & vacker blå himmel <3

Hallå där alla raringar! <3

Det är en fin dag vi har här på solkusten idag!

Har dom senaste dagarna haft ryggskott :/ förmodligen
efter helgens vilda dans eller att jag burit på Kevin som
helt plötsligt inte vill hoppa in i bilen själv? Han har varit
lite småseg eller kanske haft värk.. Eller kanske han är
lite hösttrött som de flesta verkar vara nu..? Anyway så
ska han klippas imorgon så idag är det grooming som
gäller.. Tur att jag känner mig bättre i ryggen nu men
kanske inte efteråt..

Bloggningen går sådär, haft fullt upp plus att man nog
har mer lust när det blir mörkt & kallt..

Ser fram imot helgen då min BFF ;) Karin<3 kommer
hit igen!! Så då ska vi ut och äta på fredag! Ska bli
nice! ;) Sen kommer Palle hem redan imorgon kväll
och det är ju fint det med.. <3

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska du följa med din mamma ner och klippa Kevin? Eller tar hon med honom själv?

Kram

2009-09-16 @ 13:19:00
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Cassandra

tack för tipsen om flygsidorna :D ha en toppenhelg nu.kram

2009-09-16 @ 19:50:39
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback