Waiting for better days....

Det här är inte min sommar... och inte min familjs heller..
Hatar egentligen att "gnälla" men det är mycket som tynger
mig just nu så kanske är det bra att på något sett ventilera..?

*Kevins död har tagit mig hårt.. :(
*Min fina morfar är jättesjuk, fruktar det värsta.. :(
  (har inte riktigt velat "ta i detta" men är dags nu).
*Min systers häst öde avgörs på tisdag(en mycket tragisk & lång historia) :(
*Fick igår reda på att jag själv fått "Borrelia" (ännu en gång). Ni som känner
  mig förstår nog att det känns jobbigt med tanke på att jag redan har andra
  besvär med rygg & nacke osv. :/ Men nu har jag iaf en förklaring till varför
  jag är så extremt trött och helt utan energi..

Finns två saker till som är jobbiga men vill inte nämna dem här.
Har verkligen haft otur med det mesta under en längre tid.......
Men hoppas väl på att det vänder snart!!?? Det måste det!!

För efter regn kommer väl solsken....?

Sorry alla raringar för mitt gnäll..
Det här är inte en gnäll blogg så dont worry
ska plocka fram min positiva sida igen för den
finns fortfarande kvar..någonstans...;))))...




*Fredag den 13:e idag... tror jag stannar inne...;)......

Kommentarer
Postat av: Pillan

Det är verkligen så att efter regn kommer solsken och du ska se att du kommer starkare ur allt det här...Snart skiner solen på dig igen! Ta dig tid till att bara va och när du känner att du har tid och ork så hör av dig så kommer jag så fort jag bara kan! Kram

2010-08-13 @ 19:30:35
Postat av: Sophie

Tack P, vad gullig du är! ;)

Är nog mkt piggare nästa vecka

när pencelinet börjat verka..

Då ringer jag dig! Kram

2010-08-13 @ 20:36:10
Postat av: Mikael

Det ordnar sig till det bättre ska du se tjejen.

2010-08-16 @ 13:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback