Fixing things..

Längesen jag skrev något här..

Just nu så är nästan all min fokus på min kommande
resa..;) Är ca 10 dagar kvar nu tills vi tar flyget till
Bangkok! Känns så himla skönt eftersom det känns
som jag kan det här med snö & kyla nu! Palle är på
fiskeresa i Skåne, så det har passat bra att fixa grejer
nu till resan.. Har fixat: flygbiljetter, Reseförsäkring,
ICA-kort (för att slippa avgifter utomlands), Dukoral,
och också idag börjat kolla lite på vad jag ska ha med
mig i klädväg samtidigt som jag rensar ur min garderob.
Vet ju att jag alltid har med mig ett ton nya kläder hem. ;)
Så det är lika bra & vinterkläder behöver jag nog inte mer
i år! Ligger även i och tränar så mkt jag kan.. Och gosar
med min hundkille<3 som jag kommer att sakna mest av
allt när jag är borta :(. Palle kommer ner till mig i Mars
men kommer ändå att sakna honom i massor..<3!


* Längtar efter att sitta på min favvostrand & se solen gå ner..

Kommentarer
Postat av: teddy

Men så härligt så underbart.

Jag förstår att du kommer att sakna godvännen mest nu när mannen ändå ska komma ner så...

Vart ska lille vännen vara när du är borta? Hur länge blir du borta?

Uppdaterar du här eller på resebloggen?

kramis

2010-01-20 @ 21:05:49
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Jag är inte alls avis! Gu va skönt för dig med en lång resa. Hur länge blir du borta nu?

2010-01-21 @ 12:43:46
URL: http://alessandra.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; tack så jätte mycket. Använder en nikon coolpix ;)

2010-01-23 @ 21:35:41
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback