Har varit på älskade Kevins grav<3

GUD, VAD JAG SAKNAR HONOM<3!! :(

Han dog i mina armar kl. 11.50 i Söndags..:(

Jag förstod det inte först..
Men jag gör det nu, han kommer inte tillbaks... :(
Det spelar ingen roll hur många gånger jag ropar eller
kollar i hans rum... Han finns inte mer.. :( :( :( :( :( :(
Det här är det värsta jag varit med om, och det gör så
ONT i hjärtat att mista någon som man håller av så
fruktansvärt mycket! Fina Kevin<3 vår goa & glada
ögonsten. Busiga och underbara hund killen!!Vårat hus
är så extremt tyst och tomt nu.. Känns som om glädjen
har gått ur allting och som att jag inte fyller någon funktion
längre!? Förut var jag iaf. Kevins matte... Alla pratar om
att gå vidare.. Hur då undrar jag..? Hatar att hans närvaro
här hemma försvinner mer och mer för varje minut..



*Rest In Peace älskade Kevin<3 1997-06-05 - 2010-07-25*

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tänker på Er.. Vet hur jobbigt det är. Kram

2010-07-27 @ 21:10:39
URL: http://tildajo.blogg.se/
Postat av: Sophie

Tack Matilda! Döjobbigt.. hund=familjemedlem.. kram

2010-07-27 @ 22:19:52
Postat av: Ammi

Han kommer att tassa omkring där hemma hos er ett tag i början för att se till att du inte är för lessen. Han vill att du ska minnas dom fina stunderna, det vet jag. Men jag vet oxå hur j-vla svårt det är. Det är ett svårt tomrum att fylla. Men han kommer alltid finnas i ditt hjärta och en dag kan du titta tillbaka och le och kanske fälla några glädjetårar istället för att känna så som du känner nu.



Lider verkligen med dig tjejen! Stor varm kram från mig! <3

2010-07-28 @ 07:58:50
URL: http://ammizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback