Vandringsled i vacker natur...


Idag åkte vi upp till "Aboda Klint" och åt lunch för att sedan gå den längsta
av deras två vandringsleder.. Sist vi gjorde detta så var ju såklart Kevin<3
med.. Så det var mycket fina minnen som gjorde sig påminda där i skogen.
Inte lika kul utan honom men trevligt och skönt ändå.. Vandringsleden går
längs med en sjö och korsar en å på två ställen där det är långa broar man
går över, fin natur i ett sommargrönt Sverige..;)Healing för två brustna <3
som saknar.......




*Kevin rymde såklart en gång här med och tog sig ett dopp...;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer - Lola May

Låter väldigt mysigt.. Precis som folk säger att tex ens morfar vakar över en, så gör säker även ens djur det. Det här låter helt sjukt, men jag hade en pony som blev 36år. Vi begravde honom på en väns gård, varje gång jag är där och rider så känns det som att han vakar över mig och ser till att jag är säker. Så är du nog nu med eran Kevin.

2010-08-01 @ 13:55:23
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Ser fint ut!

Tack för kommentaren hos min! Och åker jag på en spontanresa och behöver sällskap så hör jag av mig ;)

2010-08-02 @ 08:48:15
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback