Time is running fast!





Tiden bara försvinner! Reser om 41 dagar..;) Måste posta min Visumansökan denna
vecka plus massa andra saker.....:/ Försöker få tag på min Doktor med för att det är
en grej som oroar mig.. Har fått nya symptom i form av ringformade märken på min
hud på 6 ställen nu när det borde vara över?? Detta gör mig aningen nedstämd och
det skulle inte förvåna mig om jag får solförbud nu lagom till min semester!

Men annars är det mesta på topp!! :) Fick 30 rosor igår och har börjat motionera igen
& på Fredag ska vi ha en fest här hemma med roliga vänner...;)

Ha en BRA dag alla!! <3







Kommentarer
Postat av: Cassandra

Haha vad kul att du fick löneförhöjning ;)Hoppas allt blir bra med märken och att det inte är någon fara. Har missat det men hur länge ska du vara i Thailand? Bara Thailand eller? Ska Palle bara med en tid eller hur var det nu? Ha det bra. Kram

2010-10-26 @ 22:38:05
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback