Gårdagen part 1 Meeting Mr. King Cobra ;)








*Denna enorma orm var 3 m lång...:/ Har aldrig sett nåt liknande! Mannen som kom
  för att fånga in den i restaurangen är såklart en proffesionell snakewrezzler. Vem
 somhelst kan ju inte ge sig på att fånga in en sån där jätte och blir man biten har
 man 30 min på sig att få motgift...  Närmaste sjukhuset ligger ca. 1 timme bort...
 :/ Dom berättade oxå att många människor dör av hjärtattack redan innan ormen
 hunnit hugga, utav chocken när den reser sig upp... Läskigt!! Tror att jag & min vän
 hade tur igår med för när vi parkerat vår motorbike och var på väg ner till stället
 så sa min vän att han hörde en speciell orm.....:/

Kommentarer
Postat av: Cassandra

usch vad otäckt! jag hatar ormar..



jag tyvärr är det helt slut mellan mig och A. För att göra en lång historia kort så är han förlovad nu med en tjej han inte känner från sitt hemland. det har varit jätte jobbigt för båda eftersom vi fortfarande vill vara tillsammans men det går inte av många olika anledningar. Försöker ta en dag i taget och umgås mycket vänner och familj och ha roliga saker inplanerade, som NY resan :D Själv då? Hur går det med allt? Känns det okej att åka hem snart? Kram C

2011-04-10 @ 18:33:30
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback