GIVE ME STRENGTH......


Idag åkte vi (Bebob teamet bestående av Ann, Klong, Man & jag)  till Thongsala(staden på ön)
och handlade en miljon grejer på två motorbikes... såg nog roligt ut när vi åkte hem..;) Och
givetvis började det spöregna precis när vi skulle köra hem... Vi handlade.. wokpannor,
kastruller, knivar, stekspadar, bestick, porslin(tallrikar, risskålar, kaffemuggar m.m) glas,
milkshakeglas, salt/peppar kar, hyllor, korgar, askfat, servetthållare, takeaway-förpackningar
, sugrör, blomvaser, soptunnor, ishink, skärbrädor m.m m.m , ni fattar...:)


Här är lite bilder från gårdagens Fullmoon party som vi var tvugna att åka på.....
Egentligen ville ingen av oss... men vi måste för att promota vår bar;) Och det var
3 år sen jag var där senast...;) Men visst, kul att kolla in the CRAZY people, för
galningar finns det gott om där.....;)























*CRAZY PARTY.......;)

Nu är det dags att gå upp till baren för ikväll har vi Livemusic show igen....;)
Min energi nivå är rätt låg just nu men det blir bättre snart...

SEE U WHEN U SEE ME....:) xx

Kommentarer
Postat av: Magalena - Mamma till Tino

Haha ja vi brukade också storhandla och lasta allt på Aneeks motorbike...thaistyle is the way to go ;)

Jag har aldrig varit på ett Fullmoon Party, men har hört att det ska vara CRAZY!!! Är det i hela Thailand eller bara i den södra delen??



Kram Magdalena

2011-12-11 @ 15:36:40
URL: http://blixten87.blogspot.com/
Postat av: Ammi

Kommer gå så jäkla bra för dig tjejen! Jag hejar på dig helt klar :D Massa kram!

2011-12-12 @ 08:02:16
URL: http://ammizen.blogspot.com
Postat av: Emilia

Ser härligt ut! Jag vill också! ;)

2011-12-14 @ 00:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback