Glad, Glad, GLAD!! :)




Min fina väninna SARA har nu meddelat att hon kan joina mig på min nästa resa!!
Så nu ska det letas biljetter!! :) Detta satte guldkant på framtiden:), så mycket
roligare när man är två! Plus att vi har mycket gemensamt och delar en speciell
humor;) Skönt att ha en "Svenska" där med så man slipper att prata engelska
jämt sen har vi alltid varann om det är nåt då vi ska bo grannar! Tryggt & trevligt
för det är en låååååååång resa vi ger oss ut på...;)













*Ser mycket fram imot detta äventyr....;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

wiiiii va GULLIG du är:) lääängtar ihjäl mig! men usch vilka hemska bilder på mig:(

2011-06-19 @ 18:49:46
Postat av: Sophie

Nä, dom är väl inte hemska...:) Så små med.. tur att jag inte har några läsare här..;) Längtar med!

2011-06-19 @ 20:18:16
Postat av: Sophie

Nä, dom är väl inte hemska...:) Så små med.. tur att jag inte har några läsare här..;) Längtar med!

2011-06-19 @ 20:18:53
Postat av: Anniken

Hvor går reisen? Blir det Thailand, eller noe helt annet eksotisk?

Anniken :)

2011-06-19 @ 23:33:26
URL: http://annikensverden.blogspot.com
Postat av: Alessandra

Åh härligt med sällskap och bilderna är fiina ;)

Vart och när åker ni?

2011-06-20 @ 12:03:10
URL: http://alessandra.se
Postat av: Ammi

Inte avis, jag är inte avis, inte alls avis, avis vad är det? Gaaaaaah! :)

2011-06-20 @ 13:04:10
URL: http://ammizen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vart tar ni vägen? Och när drar ni? Tänkte så jag kan kolla om det finns möjlighet =D Har nog inte 2 veckors semester, men va sjutton.. Även om en vecka suger så är ju det bättre än inget.. Eller? ;o)

2011-06-21 @ 09:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback