Koh Phangan tattoo ;)





Hade en liten motorbike olycka i slutet av Januari när jag körde hem från en festival..
Är så besviken på mig själv att jag körde efter att jag hade druckit.. Första och sista
gången på mina 9 år här... Men nu kom jag som tur var väldigt lindrigt undan fast
när själva crashen skedde så åkte jag rakt ut i djungeln, fick den TUNGA motorbiken
på ryggen(låg på mage så satt fast:) & så gick såklart tutan igång 20 cm från mitt
öra..:/...hahahaha... helt sjukt! Men lyckades efter 30 min lirka fram min telefon ur
väskan och ringa en vän som kom och hjälpte mig!! Så jag fick mig en liten tanke-
ställare där bland alla kryp i mörkret och kommer aldrig någonsin att köra onykter
igen.....;)

Kommentarer
Postat av: Ammi

Haha förstår att du fick en tankeställare. Jag har aldrig kört motorbike i Thailand men har åkt med. Det kändes tryggare! Förresten.. Jag väntar nyfiket på ett litet mail från dig ;o)

Hare bäst! kraaaaaam

2011-03-28 @ 17:10:16
URL: http://ammizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback