Thoughts and decisions...:/




  

Mitt liv är ganska så komplicerat just nu.. Jag står vid kanske det största vägskälet i
mitt liv... Det är många beslut som ska fattas inför framtiden & det är många i min
närhet som mer än gärna fattar besluten åt mig och berättar för mig hur jag ska
leva mitt liv..:/ Men i slutändan så är det ju ändå

 MITT liv och jag som ska leva det..............

Så ni som bryr er om mig.. ge gärna råd, men tänk efter innan och döm
inte ut vissa saker för hastigt.. Alla är väl värda en ärlig chans..??



xxx...

Kommentarer
Postat av: Alessandra

I slutändan har man bara sig själv ändå och som du säger ditt liv dina val och allt som känns rätt för dig är ju rätt för dig och är det fel för andra så, tråkigt för dem :)

Det kan ju inte bli värre än att du lär dig något av det och blir det bra kan det ju bli bättre än bäst ;)

Och alla som räknas finns ju ändå kvar hos dig hur du än väljer och gör dom inte det är dom ju inte rätt personer i ditt liv!

2011-03-25 @ 13:44:19
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback