Miss, miss, miss!!



 



*Ha ha.. Garage-shopen där precis vadsomhelst kan hända.. här med Livemusik:))..


*Fina, roliga, vänliga Sara från Malmö som jag hoppas på att göra nästa resa ihop
  med! Min gode vän & ständiga följeslagare Stefan från Tyskland, Ann, som sen
  3:e Nov förra året har ett brutet ben som inte vill läka.. Stackars starka Ann!
  Pong & Man, de roligaste & mest omtänksamma grannar/vänner man kan ha!, 
  Chris från Oz & Jean Philip från Frankrike & Mr Yogaguru Elias från Mexico/NY.

  Med flera... Listan kan göras lååång...

  Saknar dessa härliga människor så mycket!;) I miss you guys!!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå vad du är fin, blev nästan lite rörd nu. jag sitter här och kämpar med mitt examensarbete och blev jätteglad av att läsa detta nu!hihi tack. jag saknar dig också finaste sophie! hur har du det? såg tipset om flygbiljetten, ska vi?!;)

2011-05-09 @ 17:18:09
Postat av: Sophie

Åhh Sara!!;)



Hoppas examensarbetet går galant!!



Jag mår bra, men skulle ha det så mkt "bättre";)

på Koh P med dig!! Get my feeling back...:)



Klart vi ska!! Snarast...

2011-05-09 @ 17:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback