Idag så....


Ska vi leverera alla grejerna till Italienaren!!
Vilket innebär en rejäl påfyllning på mitt
shopping konto! :) Passar bra såhär innan
hemfärd!;)

Och NEJ vi ska inte behålla restaurangen..
Men det gör mig inget för jag har fått
tillbaks vad jag satsat och ser numer
på det som ett roligt projekt! Jag be-
hövde hjärngympa och det fick jag!;)
Sen är det en bra erfarenhet med!
Nu vet jag hur det går till att driva
restaurang!;)

Vi planerar ju att  lämna ön för gott så
det är bättre att ge upp restaurangen
, men baren kommer vi att behålla...

**Have a NICE day!!:)**



*Nu ska jag bege mig till Secret beach för lite sol & bad!;) See u when u see me...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback