Maybe I already found my horses......?


Är just nu i kontakt med ägarinnan till dessa hästar
som bor i Phuket och drivit detta Horse Rescue center
i 6 år.. Hon hade precis byggt nytt stall och allt var på
topp tills en dag för ett tag sen då hennes landägare
meddelar henne att han sålt landet som hon arrenderar! :(

nu orkar hon inte mer då hon inte kan vinna en
rättslig tvist, så nu vill hon hitta nytt hem till dessa
vackra hästar som hon räddat och gett nytt liv..

http://www.phukethorserescue.com/








*Hur vackra är inte dessa två, beautyn till höger är halv arab!! <3






*Håll tummarna för att denna kvinna väljer att låta mig ta över dem!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Va fina! Jättevackra!! Ska du ha så många?

2012-04-05 @ 09:18:18
Postat av: Sophie

Alltså till en början hade jag tänkt 3-4 och sen uttöka eftersom...;) Så gick jag av en slump in på hennes sida och bestämde mig för att maila henne och berätta lite om mig själv etc. Och hon svarade att om du kan visa för mig att du verkligen kan se efter dem och ge dem ett gott liv är de dina! Enda problemet är att hon kanske måste ha ett nytt hem fort och jag skulle inte kunna ta imot dem förrens i December.. men om jag kan hjälpa henne att hitta folk som donerar etc. så kanske hon kan ha dem kvar tills dess!;)



Ja, SÅ vackra precis min typ av häst (fuxarna)blev helt kär.. sen har de ju alla en så speciell historia och är därför mycket tillgivna & tacksamma..

2012-04-05 @ 09:26:12
Postat av: Ammi

Otroligt fina hästar =D Det här är ju helt underbart! Hääärligt! Jag håller tummar och tår helt klart! =D Jag blev lite kär i lillskrutten på andra bilden :)

2012-04-05 @ 10:01:24
URL: http://ammizen.blogspot.com
Postat av: Pillan

Åhh vad spännande!!! Jag håller tummarna stenhårt=)

2012-04-05 @ 13:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback