Såhär fin är vår lilla vik idag....;)

Har ju nämnt lite att Man & jag talar om framtiden.. Om hur den ska se ut?, vart
vi ska bo? leva av? och så vidare...

Först åker vi nu snart till Sverige! Närmare bestämt i mitten av Maj!!
Är så glad för detta! :) Ska bli spännande att se vad Man tycker om
mitt hem och allt annat runtomkring..

Sen åker vi nog tillbaka till Thailand i November och då är det ca. 80 %
säkert att vi börjar ett nytt liv på ny ort.. På fastlandet! Jag ÄLSKAR
Koh Phangan!! MEN... man tröttnar efter ett tag på att leva "barliv"
Iaf. jag, jag vill inte vara uppe sent var eviga natt och umgås
(läs tvingas;) med massa lustigkurrar/galningar som tagit svamp
eller nåt annat skit och inte kan sluta prata eller sitta still..:/

Not my style.. nä jag vill ha ett LUGNT liv, gärna på en mindre
ort, bygga ett eget hem och kanske 3-4 bungalows, köpa
några hästar och öppna Natur Resort..

detta är min stora DRÖM just nu och vi får väl se om
jag är Kvinna nog att göra verklighet utav mina drömmar!?;)





*Såhär var vädret igår... Jag kommer helt klart att sakna Koh Phangan men då är
 det bara att åka hit på semester.. Tid för en NYSTART!;)

Kommentarer
Postat av: Ammi

Åh låter som en härlig dröm! Nu när ni kommer hit så MÅSTE vi träffas! Om jag så ska sätta mig i bilen en helg och köra hela sträckan tur och retur en helg ;) Okej!! Sen måste jag självklart komma ner och träffa er i Thailand oxå, men det får bli när jag är lite rikare helt enkelt djup suck SUPERhärliga planer helt klart! Säg till om ni behöver säsongsarbetare ;) Då tar jag tjänsteledigt bums haha Kraaam!

2012-04-03 @ 09:38:19
URL: http://ammizen.blogspot.com
Postat av: Cassandra

vad härligt det låter, kommer säkert bli bra. känner igen det där med att tröttna på barlivet, kände samma sak med livet i Chania efter ett tag, efter ett tag tröttnar man på att leva i en chartersemester som i mitt fall ;)

2012-04-03 @ 13:46:28
URL: http://cassandra87.blogg.se/
Postat av: Emilia

låter som en bra idé det där med bungalows och hästar!!! då kommer jag!!

2012-04-05 @ 00:03:12
Postat av: Sophie

Ja, Emilia du får sommarjobb.. Rida ut med gästerna & ge ridlektioner;)

2012-04-05 @ 06:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback