Take it easy, take it easy......

Fick spelet idag på morgonen... Vet inte om det är värmen?, brist på sömn?,
hemlängtan?, smärtan från mina sår? lingonvecka på G?, eller en bulle i ugnen..?? ;)

Man, hoppas på det sistnämnda, vilket gör mig ännu mer galen..
Hans eviga tjat om "Baby"...:/

Grät och sa till Man att jag ville åka hem imorn... städade min väska och hittade
en kackerlacka :/.... rensade & städade...;)

Man tittade på & sa: "take it easy darling naa naa" :)

-No!!  I say -I CANNOT TAKE IT EASY...grrr....;)

Då sa Man: -I go make a bag for u and u sister!! What bag u want?? :)

Så då blev jag genast på bättre humör!!
Sen en timme senare hörde jag Yvi ropa på mig här utanför & gick ut..
Hon kom med Pizza ;) & lite smått & gott så nu är allt på topp igen!! haha...:)



*Vissa har inget problem med att "take it easy"....;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback